Moeder van al mijn wereldreizen - Reisverslag uit Gent, België van Mark Dirksen - WaarBenJij.nu Moeder van al mijn wereldreizen - Reisverslag uit Gent, België van Mark Dirksen - WaarBenJij.nu

Moeder van al mijn wereldreizen

Door: Mark Dirksen

Blijf op de hoogte en volg Mark

25 September 2009 | België, Gent

Zo, de afgelopen week de laatste werkzaamheden verricht en nu is het tijd me verder voor te bereiden op de grootste en langste reis die ik ooit in mijn leven heb gemaakt ( en wellicht zal gaan maken ).

De reis zal ruim 6 maanden duren en betreft globaal de volgende bestemmingen :

6 weken India
1 week Nepal
3 weken Vietnam
2 weken Zuid China
1 maand Australie
1 maand Nieuw Zeeland
1 week Hawai
6 weken Chili
1 week Argentinie

Na al dit reisgeweld zal ik weer terugkeren.

Enkele belangrijke dingen die ik wil doen / zien zijn :

- Taj mahal bekijken ( wereldwonder )
- trektocht in de Himalaya
- Halong Bay ( karstgebergte in de zee,
- treintocht van perth naar Adelaide
- duiken bij het great Barrier riff
- Nieuw Zeeland ( need I say more )
- Pearl Harbour bezoeken
- Vuurland
- NP Torres del Paine

Natuurlijk is dit slechts een selectie en zijn er nog veel meer prachtige dingen te aanschouwen / beleven.

Ik zie er in ieder geval erg naar uit.

Groet
Mark




  • 27 September 2009 - 08:16

    Iwan:

    Amai 'k nog een betje jaloers seg gvd! ;)
    GOEIE REIS!

  • 27 September 2009 - 08:35

    Debbie:

    Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's die zullen volgen! :)

  • 27 September 2009 - 11:15

    Rut:

    Mark, rustig an heh....

  • 28 September 2009 - 07:58

    Gerrit Stijweg:

    Mark,

    Het was de bedoeling om afgelopen vrijdag nog langs te komen om je de hand te schudden. Op tijd vertrokken dat zeker, maar onderweg zoveel file gehad dat ik veel te laat was.
    Mark, ik wens je een plezierige reis. Ik zal je volgen en na je trip hoop ik je nog een keer te spreken.
    Het ga je goed.

  • 28 September 2009 - 07:58

    Martin:

    Geniet van uw avontuur

  • 28 September 2009 - 15:34

    Liesbeth:

    Deze link zit alvast bij mijn favorieten ;-)

  • 28 September 2009 - 18:39

    Jurgen:

    Een heel goeie reis gewenst!!!!!!!!!!
    En tot later nekeer hè.

    Groetjes

  • 29 September 2009 - 16:42

    Pieter:

    Veel reisplezier, ik kijk al uit naar de verhalen

  • 29 September 2009 - 19:00

    Karin:

    Hallo Mark,

    Ik wens je een geweldige reis en we houden contact.

    Groetjes
    Karin

  • 29 September 2009 - 19:25

    Emelie Derinck:

    Mark, ik wens u alvast een hele fijne memorabele en veilige reis toe! Ik gun het je van harte na al uw inspanningen de afgelopen maanden! Ik zal hier af en toe eens komen spieken waar je bent en hoe je het daar hebt! Prettige reis!

  • 30 September 2009 - 05:59

    Maarten:

    Hé Mark,

    Ik kijk uit naar je reisverslagen. Hele mooie reis toegewenst en we spreken elkaar!

    Groet

  • 01 Oktober 2009 - 19:16

    Rut:

    Goeie reis jongen

  • 02 Oktober 2009 - 06:55

    Phil Marshall:

    Hey Mark, I didn't get chance to say goodbye and wish you luck!!!

    Have a safe journey and keep us posted on your travels.

  • 02 Oktober 2009 - 15:42

    Koen:

    Mark, geef er een lap op! Laat ons weten wie je daar allemaal een badmintonlesje leert in India ;-)
    Ik wens je een fantastische reis toe.
    Groetjes,

    Koen

  • 03 Oktober 2009 - 10:25

    Kris:

    Goede reis! Geniet ervan, maar wees toch ook verstandig en voorzichtig.

  • 03 Oktober 2009 - 18:29

    Xr:

    Goede reis. Maak er het beste van!

  • 05 Oktober 2009 - 20:53

    Lens:

    Een hele goede reis gewenst! Take care!

  • 07 Oktober 2009 - 15:27

    Johan:

    Waar zitte al?

    Cheers!

    Johan

  • 08 Oktober 2009 - 15:10

    Peter:

    We need "updates" :-p

  • 08 Oktober 2009 - 17:51

    Rut:

    Mark,

    Een dag met dubbel gevoel. Geniet ervan..

  • 14 Oktober 2009 - 09:40

    Ada Campen:

    Hallo Mark,
    Geweldig wat je doet en gaat doen, geniet ervan, maar dat ben je al van plan natuurlijk. Ik weet deze weblog van je moeder.
    Wij zijn een beetje bevriend sinds onze reis naar engeland met je ouders. Ik ga je volgen, dan kan ik er met je ma over kletsen(beppen).
    Ik ga nu van je reisverslag genieten.
    Ik kan zelf maar 2 weken van huis maar als je zoveel reisbloed hebt zoals jij is dit een wereldervaring en dat nemen ze je nooit meer af. Goede reis en je staat bij mijn favorieten, ik ga je volgen. groet van Ada

  • 17 November 2009 - 16:02

    Nancy En Emelie:

    Dag Mark,

    We kijken vol bewondering naar de mooie prachtige foto's van India! We hopen dat je al veel hebt genoten!En wensen u verder het allerbeste op de volgende bestemmingen! Zo zie je maar Audibellers vergeten u niet! Groetjes, Nancy & Emelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gent

Mark

Actief sinds 16 Sept. 2009
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 84787

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2015 - 24 November 2015

Moskow to Harbin by train over Kazachstan

07 November 2013 - 01 December 2013

Madagascar adventure

09 November 2012 - 02 December 2012

Birma trekking en Similan diving experience

06 Oktober 2009 - 08 Mei 2010

moeder van al mijn wereldreizen

Landen bezocht: