1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Gent, België van Mark Dirksen - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Gent, België van Mark Dirksen - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Mark Dirksen

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 November 2012 | België, Gent

oke, het is weer zover.

Ik ben het nog niet verleerd, nog een dagje en er ligt weer een prachtige reis in het vooruitschiet.

Morgen vertrek ik naar Doha, de hoofdstad van Qatar;
vervolgens reis ik naar Bangkok waar ik enkele dagen in Thailand blijf.
Dan vlieg ik naar Yangon in Birma waar ik zo'n anderhalve week door het land trek.

Aansluitend verblijf ik nog ruim een week in Thailand waar ik een 5 daagse dive cruise zal maken naar de Similan Islands.
ik heb gehoord dat dit tot de top 10 van de beste duiklokaties ter wereld zou zijn en dat wil ik natuurlijk wel eens checken.

Nou, ik hou jullie weer op de hoogte.

Groetjes en tot zeer binnenkort weer.
Mark

  • 08 November 2012 - 22:42

    Pieter:

    Goeie reis !!!

  • 09 November 2012 - 09:12

    Otto Staal:

    Mark, een fantastische vakantie toegewenst.
    Je reisplannen lezend, valt slechts een conclusie te trekken, zoals je zelf ook al doet: "Je bent het nog niet verleerd". Met veel belangstelling kijken Joke en ik uit naar je altijd interssante en humorvol beschreven reisverslagen.
    Goede reis, Joke en Otto.

  • 10 November 2012 - 11:11

    Nat:

    Groot gelijk : geniet vh leven! Dat doe je goed!

    Groetjes, nat

  • 12 November 2012 - 14:38

    Verstraeten Pierre:

    hallo Mark,

    geiet van je vakantie en tot gauw !


    Pierre en Heidi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 16 Sept. 2009
Verslag gelezen: 642
Totaal aantal bezoekers 84840

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2015 - 24 November 2015

Moskow to Harbin by train over Kazachstan

07 November 2013 - 01 December 2013

Madagascar adventure

09 November 2012 - 02 December 2012

Birma trekking en Similan diving experience

06 Oktober 2009 - 08 Mei 2010

moeder van al mijn wereldreizen

Landen bezocht: